Nakopnite sa a zacvičte si…


Už ste asi veľakrát počuli o tom, že cvičenie a pohyb prospieva… Mnohí z vás si len sucho povedia “To je mi novinka..”, ale v skutočnosti sa v tejto vete skrýva omnoho viac. Pozitíva sa nám valia z každej strany a tu je zopár dôvodov, prečo začať cvičiť.

1.Dobije vám energiu
Je to vlastne paradox, pretože na cvičenie ju musíte vynakladať, ale v konečnom dôsledku má priaznivý účinok na jej tvorenie. Prevetrá vám myseľ a na ďalší deň sa vám bude oveľa lepšie učiť alebo pracovať.

2.Nestratíte kondičku
Nehovorím, že musíte behať hodiny denne. Ale rýchla chôdza, beh na bežiacom páse či večerná prechádzka vám zaručí, že ak sa budete niekam ponáhľať, neskolabujete na pol ceste. :)

3.Vyrysujete si telo
Kto nemá problém s nadváhou, ale má štíhlu líniu aj napriek tomu, že nedrží diéty a poriadne je, tak by si mal uvedomiť, že to nie je všetko. Totiž, nespevnená, “rozlietaná” postava tiež nie je žiadna výhra. Cvikmi si spevníte svalstvo a budete so sebou
spokojnejší.

 

4.Schudnete
Tí, ktorí by chceli zhodiť nejaké to kilo-dve by určite nemali držať nezmyselné diéty, pretože sa po určitom čase dostaví “absťák” a vy doslova zaútočíte na chladničku. S normálnou konzumáciu, ale s pravidleným pohybom sa vám isto podarí obdivuhodný výsledok.

5.Imunita
A toto je, hádam, ten najrozumnejší dôvod. Pohybové aktivity výrazne vplývajú na imunitný systém. A tak sa nečudujme, že sme častejšie chorí, ak iba sedíme doma za počítačom a neprejavujeme záujem o šport alebo inú fyzickú aktivitu.

 

Takže, aj keď je zima a vám sa nechce, stačí, že sa “nakopnete” a napriek nepriaznivému počasiu zájdete do telocvične či fitness centra alebo si iba zacvičte doma.

 

Zdroje: thebestproteinwoman.com

Autor: Michaelle

Zdielať tento príspevok