Reklama na ženských stehnách – reklama budúcnosti?


 

V čase, keď reklama na nás číha na každom kroku, nie je ani zďaleka také jednoduché prísť s kreatívnym spôsobom propagácie. To sa však podarilo japonskej reklamnej agentúre Absolute Territory, ktorá si vybrala za svoju platformu oblasť, kam skutočne zablúdi zrak mnohých – ženské nohy.

Nie, nejedná sa o žiadny 18+ materiál, ale o nálepky na stehnách, výstižne nazvané thigh-vertising. Plnoleté Aziatky s preukázateľnou online fanúšikovskou základňou tak majú možnosť speňažiť neustále zdielanie fotiek svojich maličkostí na sociálnych sieťach.

Podľa tohto nekonvenčného konceptu môžu japonské bloggerky ,,prenajať“ svoje stehná a to tak, že si naň nalepia reklamu zviditeľňujúcu klientov Absolute Territory. Za 8 hodín nosenia nálepky a minimálne 2 fotografie poslané do virtuálneho obehu sa dá zarobiť v prepočte 90€.

 

Kontroverzia spojená s týmto doteraz neprebádaným druhom reklamy neodvrátiteľne roznietila už trochu tradičnú debatu týkajúcu sa objektifikácie žien. Sú nálepky na stehnách len ďalším typom čudných reklám, ktoré znevažujú ženské pohlavie? Alebo sa ženy s podnikateľským duchom chopili lukratívnej príležitosti profitovať z pohľadov, ktorým sa aj tak nemôžu vyhnúť?

Či je to tak alebo onak, faktom ostáva, že thigh-vertising si našlo svojich zástancov v radoch žien i mužov ako neopozeraný typ marketingu, ktorý nepochybne vzbudil pozornosť a rozruch. Kuť železo za horúca sa rozhodla aj americká skupina Green Day a na svoju reklamnú kampaň v Japonsku zvolila práve stehenné nálepky propagujúce nový album ¡Uno!. Zdá sa, že nateraz reklama na ženských stehnách zostane.

 

Zdroj: zettaipr.com


Autor: Dominika Lacikova

Zdielať tento príspevok