Skvelé tipy na chutné raňajky


Raňajky sú dôležité jedlo dňa, ale povedzme si úprimne, málokto z nás si ich ráno dopraje. Väčšinou sme radi, že si vôbec dokážeme nachystať veci do práce, obriadiť deti, nachystať im desiaty a v prípade žien stihnúť líčenie.

Ak ale neviete, čo by ste si chystali na raňajky práve vy, dáme vám pár skvelých tipov na chutné a zdravé raňajky.

 

Ovsené vločky/ ovsená kaša

 

Ovsené vločky sú skvelé na rozpohybovanie čriev a práve z tohto dôvodu sa odporúčajú hlavne ráno. Odporúčame vám ich kombinovať s kvalitným domácim medom a čerstvým sezónnym ovocím. Ovsené vločky si dávajte do bieleho neochuteného kvalitného (ideálne gréckeho) jogurta. Potom stačí pridať med a ovocie a chutné raňajky sú na svete.

 

Ak nechcete vločky kombinovať s medom, odporúčame si robiť ovsenú kašu s mandľovým mliekom a dochutiť buď škoricou alebo medom s čerstvým ovocím.

K ovseným vločkám odporúčame uvariť si zelenú kávu a budete mať istotu, že z týchto raňajok nepriberiete.

 

Špaldové pečivo a pomazánka

 

Vyhnite sa pomazánkám predávaným v hypermarketoch a pripravte si doma chutnú pomazánku. Skúste si každý deň pripraviť inú pomazánku. Skvelá je oškvarková, cesnaková, nivová, ale aj pomazánka z avokáda.

Vždy večer si pripravte čerstvú pomazánku a ak rady pečiete, robievajte si kváskový špaldový chlebík.

 

V prípade, že vám príprava raňajok zaberie veľa času a nestíhate si vypiť kávu, odporúčame vám kúpiť si KeepCup. Práve tento pohár vám udrží kávu dlhší čas teplú, čiže si ju pokojne môžete vziať do práce a vyhnúť sa tým automatovým, ktoré ani nemajú chuť.

 

Na raňajky vám neodporúčame dávať žiadne údeniny, salámy, šunky, klobásy. Jedzte zdravšie sezónne potraviny a dajte si záležať na výbere pečiva. Ak nechcete jedávať pečivo a ovsené kaše sa vám príliš nepáčia, odporúčame robievať ovocné a zeleninové smoothie.

pohar kavy pocitac


Autor: Bord

Zdielať tento príspevok