Sociálna sieť Facebook vám dokáže v priebehu krátkej doby zvýšiť návštevnosť webu až dvojnásobne


Od roku 2004, kedy vnikla sociálna sieť Facebook, sa toho veľa zmenilo. Firmy, ktoré chceli navýšiť svoje zisky, videli ako jedinú možnosť zvýšenia zisku práve reklamu v printových médiach. V roku 2004 by len málokto povedal, že sociálna sieť, ktorú založiť „obyčajný“ študent, dokáže firmám zvyšovať návštevnosť hneď dvojnásobne.

 facebook f logo

2,2 milióna Slovákov využíva túto sociálnu sieť

 

Slovensko má niečo vyše 5 miliónov obyvateľov. Z toho 2,2 milióna Slovákov trávi čas na sociálnej sieti Facebook. Ak ste už čo-to počuli o reklame na Facebooku a stále ste váhali, či sa vám do toho vôbec oplatí investovať, toto číslo vás zjavne presvedčí. Pri takomto počte môžete návštevnosť firemnej web stránky za pomerne krátky čas navýšiť dokonca aj dvojnásobne. Navyše, ak si zaplatíte reklamu na Facebooku, záujem o vaše produkty bude taký veľký, že nebudete stíhať vyrábať nové produkty a budete musieť posilniť výrobný tím.

Každý jeden užívateľ tejto sociálnej siete poskytuje Facebooku údaje o bydlisku, veku, záujmoch, čo môžete vy ako podnikateľ využiť. Je to ideálna príležitosť na zacielenie vašej reklamy.

 

Obsah je dôležitý

 

Fanpage stránke vašej firmy začne narastať počet fanúšikov až vtedy, keď nebudete podceňovať tvorbu kvalitného obsahu a budete pravidelne pridávať nové príspevky a vytvárať zaujímavé a hlavne lákavé súťaže o produkty vašej firmy. Ak sa zameriavate na predaj mobilných telefónov, pridávajte súťaže a pravidelné príspevky o tých najlepších produktoch, ktoré predávate. Napríklad mobily Xiaomi sa tešia veľkej popularite. Sú cenovo prijateľné a zároveň výkonné ako mobilné telefóny značky Lenovo, Samsung, Sony Ericsson. Pridávajte často príspevky o najpredávanejších produktov, vystihnite ich výborné charakteristiky a uvidíte, že predajnosť začne výrazne rásť.

 

Ak chcete preraziť na trhu v tak veľkej konkurencii, akonáhle si založíte firmu, dáte si vytvoriť web stránku a vytvoríte si aj fanpage stránku vašej firmy na najznámejšej sociálnej sieti Facebook.


Autor: Bord

Zdielať tento príspevok