TOP logo nepodarky


Ľudia z reklamného biznisu tvrdia, že jednou z najdôležitejších vecí v marketingu je LOGO. Zákazníci podľa neho rýchlo rozpoznajú o akú firmu alebo produkt sa jedná. Aj preto sa každá firma pokúša vytvoriť ľahko zapamätateľnú značku, motto alebo logo.

Prvou vecou, ktorou sa dizajnéri pri tvorbe loga zaoberajú je ako upútať zákazníka na prvý pohľad.  V lepšom prípade, prinútiť ho, aby sa nad ním zamyslel. Akokoľvek sa v týchto prípadoch dizajnéri snažili, nie vždy sa im podaril vkusný a solídny návrh. Môže sa stať, že si v tom nevšimli niečo, čo na prvý pohľad nie je vidieť.

Nasleduje TOP výber z nich  :

 

Aktuálne logo vytvorené v 1973 pre  Klub mládeže jednej z amerických katolíckych arcidiecéz. Logo dokonca vyhralo viacero ocenení.

A-Style, populárna značka oblečenia.

The Office of Government Commerce (OGC), UK, niekedy je potrebné pozrieť si logo z viacerých strán.

 

Teraz už vieme prečo je Mr. Satellite tak šťastný. www.mont-sat.pl

 

Pod logom Pepsi si už len málo ľudí predstaví osviežujúci nápoj ;D

Logo Pepsi Maxi, teda nápoja s maxi obsahom kofeínu. Vzhľadom na logo by som to nepil.

 

 

 

 

 

Schválne či v tomto niečo nájdete…

 

Kids Exchange.

Na záver všetkým známe logo OH 2012 v Londýne, ktoré vyšlo organizátorov na 400 000 libier (takmer 0,5 miliona eur) . Navrhol ho Wolff Olins, no stretlo sa s veľkou kritikou. Mnohí ho prirovnávali k Lise a Bartovi zo Simsponovcov 

 


Autor: Bord

Zdielať tento príspevok